GESLAAGD!!!

Hehe, eindelijk heeft Martin/de cijferadmininstratie, zijn/hun werk gedaan!!!!

Het laatste cijfer waar ik zit te wachten is bekend: Dit is een 7 geworden.

Ik ben nu dus (officieus) geslaagd. Het is pas officieel als die laatste 8 wordt bijgeschreven (zie vorige flogs) maar daar zit ik niet over in. Dat cijfer weet ik al.

YES, ik ben nu dus geslaagd!!! ben zo ontzettend blij 😀 😀 😀

Ook niet onbelangrijk:
DANK U HEER VOOR DE HULP IN DE AFGELOPEN PERIODE!!!!

Nu dus werk gaan zoeken en eindelijk voor t eggies geld gaan verdienen.
Dan een autootje, een huisje, een vrouwtje… kortom, het echte leven begint.

Greetz, Johan

Geef een reactie

