Werk zoeken (vervolg)

Weer even een blogje over het werk zoeken.

Wat ik nog vergeten was te zeggen in de blog van gisteren: Woensdag vond ik op NationaleVacatureBank nog een vacature voor DTP-er, bij een bedrijf in Delft, die me wel aansprak. Daar heb ik dus meteen op gesolliciteerd.

Vanochtend had ik al met de post reactie:
Ze vonden dat de CV’s van andere kandidaten beter in de functie passen. Alweer een afwijzing dus.

Ze schreven er wel bij dat ze mijn CV willen bewaren voor eventuele¬†latere vacatures…

To be continued(?)

Geef een reactie

