Werk zoeken (vervolg)

Hey allemaal!

Hier weer een blogje over mijn pogingen om een vaste baan te vinden:

Vanmiddag ben ik op gesprek geweest bij Speakers Academy (zie de blog van 2 feb).

Het is de bedoeling dat ik de site up-to-date ga houden. Dus alle stukjes aanpassen, nieuwe stukjes erbij, oude weghalen enz… Ook moeten de e-magazines opgemaakt worden en verstuurd worden.

Het gesprek is echt heel positief gelopen. Woensdag mag ik al een dagje op proef komen werken. Als ik dat overleef (en zijn mij 😀 ), word ik aangenomen en krijg ik n halfjaar contract!!!!

WHOOOEEEII! Zou het er dan eindelijk van gaan komen?!?

Geef een reactie

