Werk zoeken (deel 6) / Johan-update

Na weer een paar weken radiostilte rondom persoontje Johan toch maar weer even een Johan-update. Laten we maar even beginnen met het zoeken van een baan.Ondertussen heb ik eindelijk antwoord gehad van Beter-Uit. Helaas ben ik daar niet aangenomen wegens gebrek aan ervaring, niet relevante opleiding en nog wat dingen. Er stond een hele lijst punten opgesnomd in de brief die ik kreeg.

Een kennis van m’n moeder werkt op het patiëntenarchief van een ziekenhuis in Rotterdam. Zij zocht iemand erbij die tijdelijk kan helpen met het archiveren en digitaliseren van patiënteninformatie. Ik ben bij haar op gesprek geweest en ze deed heel positief. Ik zag het werk zelf ook zitten. Ze moest alleen even met de afdeling P&O overleggen of ze op deze manier iemand mocht aannemen, want het was de bedoeling dat ze een vacature zou uitschrijven en sollicitatiebrieven zou ontvangen. Zodra ze daar meer over wist zou ze me bellen. Diezelfde middag belde ze me op dat ik ook nog andere dingen zo moeten doen, zoals de telefoon opnemen en weet ik veel wat ze allemaal opnoemde. Ze dacht dat ik daar niet geschikt voor zou zijn en dus was ik niet aangenomen. Grrr… waarom noem je die werkzaamheden er dan niet bij op het gesprek en zeg je niet meteen dat je me niet geschikt vindt?!? :@

Verder heb ik gesolliciteerd naar een vacature als Creatief DTP’er in Voorburg, Medewerker artikel content beheer in Den Haag, en DTP-er in Sliedrecht.

Ik hoop momenteel vooral op de laatste vacature. Dit is een vaste baan, maar gaat via een uitzendbureau in Sliedrecht. Het is een vacature bij een heel klein drukkerijtje. Het is een familiebedrijfje wat al vele jaren bestaat. Het wordt momenteel gerund door een directeur. Zijn vrouw doet de financiën. Verder hebben ze één drukker en een vrouw die het drukwerk rondbezorgd. Dit bedrijfje zit op loopafstand van “ons” huisje in Sliedrecht. Nja… ons waarschijnlijke toekomstige huisje. Het huisje van mijn lieve schatje, waar wij waarschijnlijk samen intrekken als we getrouwd zijn 😛

Wat is er verder nog over Johan te melden op dit moment? Niet veel nieuws eigenlijk.
Ik hoef niet te vertellen dat ik nog steeds heel gelukkig ben met Marlinda. We zijn stapelgek op elkaar. Inmiddels hebben we ruim twee maanden verkering. Het gaat helemaal super.
M’n ww-uitkering is toegekend. Mocht het niet lukken om de komende paar maanden een baan te vinden, dan heb ik in ieder geval een inkomen.
Verder weet ik op dit moment even niks meer te vertellen.

Hopelijk tot snel,
Johan

Geef een reactie

