Sollicitatie

Vanmiddag heb ik eindelijk weer eens een sollicitatiegesprek. Eindelijk weer eens niet meteen al een afwijzing. Waarvan de meeste overigens stilzwijgend zijn… totaal geen respons dus.

Vorige week maandag stond er een vacature in de krant. Zelf had ik de krant niet gezien. “Op maandag staan er toch nooit vacatures in” dacht ik. Mijn opa had em gevonden. Dinsdag kwam hij eind van de middag even langs en vertelde het, maar wist niet meer precies wat het was. Helaas was de krant al naar het oud papier dus ik kon het niet meer opzoeken. Gelukkig had opa em nog wel. Hij belde even later en las de advertentie voor. Ik heb meteen op de site gekeken van het bedrijf. De vacature sprak me wel aan, dus maar weer eens een gokje gewaagd. Je weet het immers nooit…

Woensdagochtend werd ik al gebeld door het bedrijf. Ze vroeg of ik fulltime beschikbaar was. Toen ik dat bevestigde vroeg ze of ik maandag (vandaag dus) langs wilde komen voor een gesprek. Om 16.00 moet ik bij het bedrijf in Rotterdam zijn.

Ik wil jullie vragen om met en voor me te bidden. Bidden dat ik niet te gespannen en te zenuwachtig zal zijn. Dat ik kan zeggen wat ik moet zeggen. En dat het gesrpek nu eens het gewenste resultaat mag hebben.

Alvast hartelijk dank!


AANVULLING OP BOVENSTAANDE BLOG – 20:05

Allemaal heel erg bedankt voor jullie krabbeltjes (en evt. gebeden)

Het gesprek is heel erg goed gegaan en het lijkt me een hele leuke functie. Er komen nog meer sollicitanten, dus het is nog even afwachten. Deze week, of uiterlijk volgende week maandag, hoor ik meer.

Wordt vervolgd

Geef een reactie

